fredag 28 december 2012

I brist på annat behöver jag förslag på bra serier!

Jag är en serienörd, typ. Tycker om att se serier, då jag är ledig och inget har att göra och denna höst/vinter har det blivit mycket av den varan då jag även vart hemma för värken i kroppen. Eg. det enda som har fått mina tankar på annat håll och sluppit tänka på värken, samt att jag vilat kroppen. Och det är ju ett plus i kanten så att säga!

Men, nu är det slut serier, för tillfället. Så jag skulle behöva få lite förslag på bra serier, gärna äventyr/drama/action. Komediserier och tecknat ser jag endast på tv då jag råkar klicka in på det... Så, vilka serier ser jag då.
Jo dessa:

Revenge
Grey´s Anatomy
Scandal
The vampire diaries
Downton Abbey
Once upon a time
The Grimm

Kommer så småningom börja se SOA, men det blir med Niclas och när vet jag inte. Walking dead ser Niclas och pojkarna, den tycker jag inte om. Har provat första avsnittet på True Blood och tycker det "sög fett" som ungdomarna uttrycker sig. Inte bra alls... Kunde inte ens se klart första avsnittet. Dåligt gjorda vampyrer, dåliga skådespelare... Ja. dåligt. 

Så kom igen! Serier ni sett, som går, ni ser, hört talas om. Ja allt är av intresse!

Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar