onsdag 31 december 2014

Sista dagen

Då var det dags för sista dagen på detta år. Jag ser det inte som ett slut utan som början på något nytt.
Som många andra år tänker jag inte avlägga några nyårslöften, men jag har mina mål som jag hoppas uppnå.
* Träning. Så jag förhoppningsvis kan stryka fibrodiagnosen från min journal.
* Skaffa en ny hund. Gärna en jag kan arbeta med 😊
* Kanske söka en utbildning. Men det beror på om jag verkligen orkar.
* Vara en bättre vän och människa.
* Sluta röka helt.
* Och till sommaren göra klart vissa delar på huset och då hoppas jag min andra hälft är med på noterna 😉

Den sista dagen på detta år kommer firas med moster, kusinen och två av våra nära vänner. Till förrätt blir det het räkröra i avocado. Varmrätt blir oxfilé med rödvinssås och grönsaker i ugn. Efterrätt blir vaniljglass med hemmagjord kolasås. Och till det något gott att dricka.
Imorgon kl 21 kliver jag på nattpass 1 av 2 för att på tisdag till veckan gå på en monsterperiod med 5 nätter...
Ett litet sidomål är att inte ha 5 nätter på raken under 2015 😜

Med detta önskar jag er alla en riktigt trevlig kväll och ett Gott Nytt År! 💖

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar